torsdag 19 juli 2012

Ont i hjärtat!

Idag har min lilla älskling gjort sig så illa! Blodet bara rann nerför munnen på henne, ärligt talat, jag har själv aldrig blött så mycket! Hon gick med en vattenkanna som var av stål och skulle såklart smaka lite på den och precis då snubblar hon och får den vassa delen upp mot överläppen, läppen sprack och lilla gumman blev hysteriskt ledsen! Måste gjort så ont! Fick så ont i mitt hjärta att jag nästan också började gråta:-(! Min lilla tjej!

Det gick över ganska fort men hon har mest velat bli buren och bara velat mysa hela eftermiddagen! Så otur hon haft nu, hon har haft det jobbigt med en hörntand i några dagar nu och nere varit sig lik, nu är den ute och hon har varit så glad idag, så händer det här! Typiskt!

Sov gott! Själv förbereder jag mig på en jobbigt natt!

1 kommentar:

  1. Åhh fy! Man får ju så ont i hjärtat när de slår sig :(
    Ofta ser det väl värre ut men usch!
    Hoppas hon får sova gott i natt!
    Pussa henne från oss!
    Snart ses vi! :)
    Kram / malin

    SvaraRadera