torsdag 8 november 2012

Long time!

Länge sedan jag skrev här nu!
Jag sitter på högskolan och ska börja med min uppsats som jag redan gjort 6 A4 sidor på så visst går det framåt, men så tufft och svårt =/ Har svårt att komma igång såhär på morgonen så jag skriver ett inlägg här så länge.
 
Sedan sist har vi hunnit med massa roligheter och givetsvis vardagssysslor. I korthet har mina bästa vänner varit här och övernattat, vi hade så fasligt, otroligt, förbannat roligt! Ni är bäst!
Vi har haft besök av Stellas farmor och farfar från Falköping, också väldigt trevligt givetvis. Imorgon åker vi till min mamma och pappa i Långvind, var evigheter sen vi var där sist, så det ska bli så himla mysigt! Mellan dessa roliga helger har vi hunnit med massa annat roligt som lekdejter, utelek, dagis, plugg, jobb, träning(mycket träning =D), tvättning, städning och Gud vet vad.
 
I skrivande stund är det fotografering på Stellas förskola, Stella var så söt i sin jeanstunika och vita strumpbyxor i morse. Hoppas det blir fina bilder, om nu lilla damen vill sitta still. Tog fina bilder på Stella imorse med systemkameran som jag ska lägga ut ikväll. Dock har hon stövlar och mössa på sig (för det är det som gäller nu, stövlar och mössa på helst hela tiden) men lika söt för det :)
 
Nej nu är det bara borra ner huvudet i böcker och sätta fart på fingrarna för nu ska här skrivas om företagshälsovård! "tjoho"
 
I eftermiddag får vi besök av Lumpa och Stellas morbror Krille, trevlans!
 
Kram hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar