onsdag 3 oktober 2012

En onsdag!

Jag och gulliga Hanna mötte upp varandra och gick för att hämta våra små flickor på förskolan. Hanna och sötnosen Tuvalie följde med oss hem för lite fika och bus. Flickorna busade på medan mammorna fikade och jagade barn om vartannat! :) Trevligt, trevligt! 

Efter det har vi hunnit med en sväng i lekparken, massa mys, bad och jobbig nattning! Stella var så trött mot kvällningen så hon satt mest i min knä och kikade på kort och på roliga barnfilmer på min telefon. Stella har strulat lite med nattningen på senaste tiden, hon går gärna med till sängen, lägger sig får sin välling, men när hon ätit upp den vill hon absolut upp igen och blir såååå ledsen när hon inte får komma upp, dock tar det ca 10,15 min sen sover hon, men ändå... jobbigt när hon blir så ledsen. Igår när Johan nattade henne när jag tränade gick det hur bra som helst, jag kanske ska hålla mig borta så Johan får sköta det hädan efter ;)

Söta Tuvalie! 

Kompispuss <3

Stor portion gröt innan kvällsbad! 

Gott!

Fina, goa, underbara Stella!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar