onsdag 17 oktober 2012

Skor, skor och skor...

Nu har Stella vinterskor så det räcker och blir över!
Vi köpte två par jättefina skor åt Stella på tradera, 105 kr för båda paren, istället för 499 kr och 149 kr som de kostar i butik. Skorna ser helt oanvända ut, som nya. Kap! Dessutom fick hon ett par fina allvädersstölar i ettårspresent av sina gudföräldrar. Så nu är vi redo att leka i snön!

Vi fick finbesök på eftermiddagen av Emmapemma! Trevligt. För första gången ikväll fick jag lägga mig i Stellas spjälsäng för hon var så hysteriskt ledsen och övertrött, valde mellan att ta upp henne eller lägga mig med henne, så jag testade det som aldrig funkat förr, jag la mig i sängen och hon somnade med näsan mot min... Åh va mysigt! Men det får inte bli någon vana. 

Nu ska vi se på Bonde söker fru ;)

Till vänster: Härliga vinterkängor från märket rådis (din sko) och ett par söta uggs från HM! 

Tretorn, fodrade allvädersstövlar! 

:)

Eftermiddagsmys med Emmson! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar