måndag 8 oktober 2012

Ni anar inte!

Ojoj, ni anar inte hur många roliga helger vi har att se fram emot nu. På torsdag åker vi söderut ner till Falköping och blir där hela helgen, det var flera månader sedan vi var där sist så det är verkligen på tiden. Helgen efter det bär det av till Sthlm, Täby där min bror och hans fru bor, där väntas shopping och andra trevligheter. OCH helgen efter det kommer mina älskade och saknade tjejer hit för en heldag och HELkväll/natt. Jojo, Lina och Foppa kommer alltså, vi ska; göra city, skratta ihjäl oss, prata sönder oss, äta middag på Fullriggaren, dricka drinkar på Fullriggarens skybar och bara ha så jävla kul som bara vi kan
SEN har vi även en "ensamhelg" inbokad i mitten av nov då Stellis ska få bli bortskämd av mormor och morfar och jag och Johan ska skämma bort varandra. Vi ska (med fina vänner) inviga helgen med att gå på en maskeradbal..... jaaa ni hörde rätt, en maskeradbal!!! med fin,fin,fin klädes och ögonmask, trerättersmiddag och fördrink! Woooop!

Ja som ni ser är livet lätt att leva, som vanligt ;) Men mellan alla dessa roligheter har vi ju vår uppsats som ska skrivas... med hårt plugg under veckorna har man rätt att roa sig på helgerna! Nuff said!

God natt! 

Åh vad jag älskar dig min prinsessa! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar