torsdag 29 november 2012

Får man?

Får man skryta om sitt barn i detta land? 
Nog sticker det i ögonen på vissa men jag hoppas att alla som läser här på bloggen kan glädjas åt det fina beröm som Stella fått :-) 

Igår på dagis sa en av fröknarna till mig att "Stella är så otroligt framåt och för sig, så duktig men i ett sånt litet format" "Både fysiskt och mentalt är hon otrolig" "Igår stod jag och Maggan och tittade när Stella hoppade jämfota med höga hopp genom hela köket, inte alla som klarar det kan jag säga, maken till kroppskontroll" 

 Nu menar jag självklart inte att Stella skulle vara "bättre" än något annat kid, men man blir ändå så otrolig stolt när man får höra sånt här, det kommer väl antagligen följa med hela livet som förälder. Dock är jag inte mycket för skryt men när det gäller Stella kan jag inte få nog :) Jag tycker det är viktigt att kunna ge sina egna barn beröm men lika viktigt är det att kunna se deras brister och att även kunna berömma andra människor. 

Så är det och så blir det! 
Hej!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar