måndag 26 november 2012

Fullt ös!

Hejsan! 
Det är fullt ös i vårt liv just nu. Jag är i full gång med min uppsats och har börjat på med intervjuer av hälsopedagoger på företagshälsovårdar runt om i Gävle. Det här med att skriva sitt avslutande exsamensarbete är fasen ingen lek, jag kommer vara så sjukt stolt över mig själv när/(om) jag klarar det här tills vi går upp på opponering i mitten av januari! Men jag kör hårt och just nu känns det bra. 

Mitt upp i allt skrivande har vi ju en strålande jul framför oss, och Gud så mysigt det ska bli. Har inte ens börjat tänka på julklappar ännu men det måste vi ta tag i snart, som vanligt vill jag ha allt sådant klart minst en vecka innan jul. Kommer snart en önskelista över vad Stella önskar sig i julklapp för er som undrar! 

Jag älskar julen och allt som hör den till! Så i på onsdag välkomnar vi julen här hemma med adventspynt och dessutom får vi finbesök och tänker bjuda på finmiddag! 

Har tagit flera fina bilder i helgen när vi var hos min mamma och pappa men tyvärr ligger dom kvar på deras dator då jag har en förbannat kass telefon som inte är värd att fota med. 

Nu var det slut på kaffet och pluggpausen. 
Hej så länge! 

En bild på Stella från förra julen :) Stella ska snart ha lite luciafirande på sitt dagis och då vill jag att hon ska vara pepparkaksgumma igen, måste bara hitta en liknande dress! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar