tisdag 26 juni 2012

Barnfri!

Vi ska vara barnlediga på riktigt för första gången sen Stella kom till världen! Konstig känsla kan jag lova! Har nästan ont i magen för jag vet att jag kommer sakna henne så galet mycket men samtidigt vet jag att hon kommer ha det hur bra som helst och bli sååå bortskämd vilket gör mig lugn. 

Stellas mormor kommer hit med x tåget imorgon och hämtar Stellis kl 10, de tar våran bil och åker till Långvind där Stella ska leka slut på sin mormor och morfar tills vi kommer på fredag eftermiddag! Det har nämligen kört ihop sig lite för oss, jag jobbar och Johan har massa i skolan så vi behöver verkligen avlastning just nu. Dessutom ska vi passa på att gå på bio, träna tillsammans och om börsen tillåter gå ut och äta på restaurang! Myspys!

Åhåh saknar gosnuffsa redan, fast hon inte ens åkt! Längtar tills fredag <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar