torsdag 14 juni 2012

Var är du?

Var är du sommar? Det här vädret duger inte :( vi vill ha värme och massa sol!


Angående förra inlägget så är jag inte sjuk... än så länge... (peppar, peppar)


Idag har jag tagit mig en tur in till stan, barnlös! Stella var hemma med pappsen som fått sommarlov, (dock läser han två sommarkursen på distans men han är iallafall fri från lektioner i sommar.) Jag kollade in sommar rean som startat på de flesta affärer i stan, fanns väldigt mycket på HM men som vanligt när jag tänkt handla hem lite fint så hittar jag nästan inget, men några plagg fick följa med hem och billigt blev det, me like!

Så fort Stella vaknar ska vi ut på powerwalk hela familjen, vi ska gå bort till Brynäs lilla köpcentrum och handla lite mat. Perfekt eftermiddagssyssla!

Kram från oss!

Morgonpromenad, jag och Stella plockade fina midsommarblomster!

Här i lådan ska man sitta tycker Stella, tänk den som ändå fick plats!

Tuffast i stan!

Lekparkshäng med godingen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar