måndag 18 juni 2012

Gissa bebis!

Nu ska jag gissa bebis, vilket innebär att jag ska gissa datum, vikt, längd och kön på ett litet liv som ska komma här i dagarna! Det är våra vänner Malin och Patrik som snart ska bli fyra och jag vill bara på lite skoj skriva vad jag tror:-) Så Malin! Här är min gissning:

Kön: Flicka
Datum: 27e juni
Vikt: 3420 g
Längd: 49 cm

Johans gissning: (Johan ville också)

Kön: Pojke
Datum: 7e juli
Vikt: 3420 g
Längd: 49 cm

Men seriöst! Jag sitter i soffan och frågar Johan vad han tror bebisen ska väga och han säger precis, preciiiis lika som jag skrev 1 min innan.... På längden också! Vi har inte ens pratat om det en endaste liten gång innan! Sjukt!

Snart ses vi godingar!

1 kommentar:

  1. Haha goa ni är:)
    Ja..jag hoppas ju INTE Johan har rätt med datumet iaf. 27 juni låter mkt bättre ;)
    Ska bli spännande och se vad som tittar ut:)
    Kram på er

    SvaraRadera