fredag 14 september 2012

Goder fredag!

Hej! 
Som jag sa förut kommer bloggen inte hinnas med lika flitigt som förr. Iallafall inte just nu, jag tror att det kommer lugna ner sig lite i skolan efter hemtentan som vi har nästa vecka. 

Idag blir det stenhårt plugg för både mig och Johan men ikväll tar vi helg och och imorgon tänker vi inte plugga! Så det så! 

Stellas förskola har planeringsdag idag så vi är hemma nu och myser tills Johan kommer och byter av mig efter lunch. Vi måste hinna med en promenad till lilla köpis för att köpa fotoalbum. Vi har fått hem massa fina bilder som ska in i album. 

Jag vill äta någon god fredagsmat ikväll men har inga ideer... Tips!?

Trevlig helg!

Godiiis! 

Vi har gjort pyssel till förskolan med lite bilder på familj och vänner. Roligt för henne att titta på ibland. 

Gokinderna! Fotot de tagit på Stella och som hon har på sin plats på förskolan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar