torsdag 27 september 2012

Ny vagn!

Sådär, nu har vi fått vår teutonia fun såld. Som vanligt gör jag bara bra affärer ;) Fick våran såld för lika mycket som den nya kostar. Hittills har vi gått plus på våra vagnaffärer, de kallar jag att göra bra affärer!
Jag ska åka och hämta den nya vagnen i eftermiddag! Sen är det slut på vagntrassel, vi säljer teutonian dels för jag tycker den är tung att köra och dels för att Stella endast behöver en sittvagn, (onödigt att ha en liggdel som ligger på vinden och blir nerdammad) som är lätt och smidig men som Stella kan sova i om det behövs. Jag har läst på mycket om denna vagn och den verkar bra, har vänner som är nöjd med den också. Sen är den dessutom göööörsnygg! Emmaljunga är alltid ett säkert kort!
 
Såhär ser Stellas nya vagn ut!
 
Emmaljunga scooter s!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar