måndag 13 augusti 2012

Från bebis till busfrö!

Nu ni ska ni få en rejäl uppdatering, från mammas mage till min 1årsdsag! Jag kommer lägga ut bilder som visar vad jag lärt mig under det här året och under (och i) varje bild står det hur gammal jag var. Hoppas ni gillar det! //Stella 1 år!

Två dagar innan jag tittade ut!

Mamma har ont!

Tryggheten, pappas finger!

3 veckor gammal och jag övade på att hålla upp mitt huvud....

4 veckor och jag bjöd på första leendet...

Jag vände mig från mage till rygg när jag var lite äldre än 2 månader! Och från rygg till mage ca en månad senare!

Jag kunde sitta själv när jag var 5 månader!

När jag var 6 månader lärde jag mig krypa och upptäckte massa nya saker!

Sedan lärde jag mig att resa mig upp med hjälp av olika föremål!

När jag var 9 månader kunde jag gå!

Sedan kom två tänder, och någon månad senare en tredje, där är vi nu :)

Nu för tiden klättrar jag och tar mig upp och ner på de flesta ställen, jag är som en liten virvelvind och sitter nästan aldrig still!


Jag har ju också lärt mig andra saker som att säga, mamma, pappa, titta, tack och andra ord, och vinka och klappa händerna och massa annat men det är ju lite svårt att få med på bild!

Puss och kram från Stella!





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar