söndag 26 augusti 2012

Passar på!

Passar väl på att skriva ett till inlägg nu ikväll då när jag ändå bara sitter med en kopp te i handen! Stella deckade redan kl sju ikväll och jag har ont i min hals, så nu är det soffan som gäller ikväll.
 
Alltså jag måste berätta det gulligaste.. går iof inte att beskriva med ord men Stella måste bara få en hund en vacker dag. Hon har alltid varit väldigt intresserad av hundar, när hon sitter i vagnen och ser en vovve, tjuter hon rakt ut och är vi i lekparken och en hund kommer då är det maraton mot hunden så fort det bara går. Ibland får hon klappa, men oftast inte :( Vilket jag tycker är jättebra då många ägare inte vet hur deras hund reagarer på så små!
 
Men i torsdags tog min vän Sandra med sig sin lilla hundvalp Nicki hit till oss och jag visste att Stella skulle"go bananas" på hunden, hur som helst så kom dom hit och vi mötte upp dom utanför, vääärldens snällaste hund och Stella började genast "iiihh, iiihhh, ohhh" och hon skrattade och skrattade och skrattade i en halvtimme från hjärtat sådär härligt högt!!!! Det var så jäkla underbart att se hur hon och vovven lekte, eller lekte.. Stella jagade Nicki och Nicki slickade henne i ansiktet och på handen!
 
 
Helt underbart var det att se, snacka om lycklig unge!!!!!
 
Stellas pappa är ju en riktig hundlover han med så det har hon nog fått ifrån honom!
 
Stella och Nicki! BFF

Cool brud!

Myskväll!
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar