lördag 18 augusti 2012

Lördag!

Javisst är det lördag, gud så härligt!
Igår hade jag och Stella en riktigt mysig dag bara vi två. Johan har jobbat natt 3 nätter på Gevalia så han har sovit på dagarna istället, allt blir lite upp och ned, men nu är han klar där för denna gång.


Det finns en sida på facebook som heter köp och sälj, barnkläder mm Gävleborg. Grymt bra sida, jag har köpt ett par gööörfina fodrade tretornstövlar till Stella, använda 1 gång, en jumpsuit, en overall och 5 mössor. Vågar inte ens skriva vad jag fick allt för... Galet! Igår var vi och hämtade jumpsuiten och stövlarna, resten fixar vi imorgon.


Efter att Stella och jag strosat runt hela dagen fick vi besök av två kompsar till Johan, vi kikade film och tog det lugnt!

Hej hej!

Finaste tösen på stan igår!

Soffhäng!

Strl 86, Stella drunkar i den, men sjutk söt var hon i den iallafall!

Stövlar, strl 20! Lite gulliga eller? Minsta stövlar jag sett. Dom var väldigt små i storleken så jag vet inte hur länge hon kan ha dom.. lite synd!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar