onsdag 2 maj 2012

Kväller!

Hej på er! Jag och Stella orkade oss ut en sväng idag i det fina vädret. Stella har inte kräkts mera sen inatt och mår bättre men vill fortfarande inte äta. Lite välling och vatten är vad jag fått i henne idag. Hon har blivit så liten och smal lillan. Sist vi var på BVC sa de till mig att börja ge Stella ett mål till mat om dagen för att hon inte ökat så mycket i vikt. Hon låg inte under kurvan men hon hade inte gått upp lika bra som vanligt. Nu vettetusan vad vågen skulle stå på. De senaste två veckorna har Stella inte ätit annat än välling. När hon hade feber var jag glad om jag fick i henne vatten. Men gogumman har ju en hel del att ta av så det går nog ingen nöd på henne än så länge. Imorgon ska vi testa lite mat igen!

Sov gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar