måndag 21 maj 2012

Samvete!

Åh jag blev arg på lilla Stellis idag. Både jag och Stella sov lite middag vid lunch idag. Först ringer pappa Johan från skolan och väcker mig när jag sov så skönt - vaknar på helt fel sida! Sen kommer pappan hem och lyckas väcka Stella också! (inget av det med mening såklart).

Ingen bra kombo att jag är sjuuukt irriterad och Stella är sjuuukt arg! Jag var så irriterad så jag rev i åt henne :-( :-(! Å dåliga samvete!!!!! Dåligt samvete för att jag blev sur på Johan och dåligt samvete för att jag tappade tålamodet med Stella!

Har pussar sönder båda två här under kvällen för att stilla mitt samvete! Blä för att sova på dagen. Vaknar alltid irriterad! Slut med det! Nu längtar jag tills min älskade lilla gogumma vaknar imorgon!

Bästa:

1 kommentar:

  1. Men Hanna du är världens bästa mamma, och det vet Stella. Humöret kommer du tappa fler gånger, och jag med. Vi kanske behöver lite semester, tagit hand om de små ganska många månader nu? :)

    SvaraRadera