tisdag 29 maj 2012

Plankan!

Tydligtvis är plankan the shit för oss som varit gravida och vill få bort gravidmagen. Jag har alltid vetat att det är en bra övning men den ska tydligen vara extremt bra att köra för att "dra tillbaka" magen! Har hört det från många olika håll, vänner, tidningar och PT! Sen får man ju tro som man vill men jag ska iallafall ge det en ärlig chans! Sen är det såklart som med allt annat att det krävs bra kost och annan motion också!

Jaha vad fick hon luft ifrån tänker ni nu??? Hehe! Jodå lite kan jag om kost och träning eller ganska mycket då jag om ett halvår är färdig utbildad hälsopedagog med folkhälsa som inriktning och det är även det jag kommer ta kandidatexamen i:-) yeah! Känns gött!

Jag tänker iallafall ge den berömda plankan en chans och köra det minst varannan kväll som ett komplement till konditionträningen (som för övrigt går sådär) hoho! Tanken som räknas! Right?

Dagens bilder:

Bild
1: Proteindrink efter dagens pass!
2: Världens bästa Stella röjer på staden!
3: Hotmama med gulleunge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar