torsdag 17 maj 2012

Torsdagen!

Hej hej! Stella somnade nyss. Hon har varit som en liten iller som druckit för mycket red bull ikväll. Hon har varit överallt i hela huset. Inspekterar varje liren vrå och gått helt själv ofta och länge! Smackat och sagt "dä" 100 gånger! Kl kvart i åtta var jag tvungen att lägga henne fast hon inte visat en tillstymmelse till trötthet. Men trött var hon! 10 min tog det och nu ligger hon i sängen bredvid mig och snarkar.

Mamma gjorde en av mina favortmaträtter ikväll. Kinagryta! Nu blir det kaffe och hockey! Heja heja! Imorgon kommer Johan och Stellas gudföräldrar (morbror & moster) hit! Kul!!

Just det! Stella har fått en idol! Morbror Krille!

Hej hej!


1 kommentar:

  1. Nämen hej!

    Vi har också börjat lägga Vide runt 19 tiden nu. Förut fick han vara vaken till 20-21 tiden men då var han så övertrött så att det var omöjligt att få honom att somna.

    Ja vi har också försökt att få honom att sova lite mindre på dagarna, men jag föredrar hellre en glad bebis på dagarna som vaknar klockan 5 än en grinig unge om dagarna =)
    Men tjatigt är det, sjukt att man kan bli överlycklig över att få sova till sex-sju tiden ibland :)Hoppas att det bara är bra med er och att den här "fasen" går över snart.

    Kram

    SvaraRadera