söndag 27 maj 2012

Mitt hjärta!

Att jag får vara mamma till lilla Stella är den bästa gåvan jag någonsin fått! Jag älskar att vara din mamma och jag ska försöka vara det på bästa sätt resten av mitt liv! Jag vill såklart även skriva en rad eller två om min egen mamma som är den bästa mamma man kan tänka sig! :) puss och kram till dig mammsen!

Morsdag har väl inte firats på något väldigt speciellt sätt här hemma. Stella är ju fortfarande lite liten för att visa sin uppskattning sådär överdrivet mycket men jag har fått pussar och kramar precis som alla andra dagar! Johan och Patrik "firade" väl mig och Malin lite igår. Dom lagade god middag och vi fick en varsin present som var från dom och barnen! Tack för den fina lyktan mina älsklingar!


Tack för den här jättetrevliga helgen Malin, Patrik och Saga! Hoppas vi sed snart, snart igen! Och att ni är fyra då! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar