söndag 15 april 2012

Helgen!

Nu har jag äntligen satt mig ner med datorn i famnen, tittar på hockey, bloggar och väntar på att Johan ska komma hem med vår nya diskmaskin som han varit och hämtat i Hedemora.. No more diskaförhand!!!! Jiho! 

Hur som helst har vi haft en jättebra helg med Stellas farmor, farfar och farbror. Vi har gått på loppis, gjort stan, ätit på restaurang, kollat hockey, spelat spel och givetvis busat med Stellis. 

Som vanligt när jag har för mycket att skriva visar jag bilder istället så ni inte ledsnar helt på mitt snicksnackande! Här kommer de: 

Kissekat busar!

Kvällspromenad!

Alla ville givetvis se när Stella gunga, lycka!

Tittar på farbror Anton som åker skateboard! 

Tuffingen i hennes adidasjacka som hon nu växt i! 

Tack för allt Falköping, vi har haft roligt! Vi ses snart igen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar