måndag 2 april 2012

Sådär ja!

Bebis sover, killen tränar och jag satt mig precis i soffan efter ett gympass! Ibland är det skönt när det bara är tyst och lugnt hemma, speciellt efter en vecka men mycket tjo och tjim. Jag känner mig helt slut i kroppen efter denna vecka så ikväll blir det tidig kväller för mig, ska ta igen sovtimmar som gått förlorade, bara hålla tummarna att Stella sover så bra som hon gjort de senaste dagarna. Inatt slog hon rekord och sov 11 timmar, från 07.20 till 06.15 (med ett uppvak). Hon sover oftast 10 timmar per natt, hoppas, hoppas, hoppas det håller i sig. 

Stella har ställt sig upp utan att hålla i någon hur många gånger som helst idag, och hon står längre för varje gång, hon står till och med och vinkar/viftar med med händerna och lyckas ändå hålla balansen, blir lika imponerad varje gång hur fort småfolket lär sig saker. Säg aldrig att småfolk är inte är kloka!!!

Aja, snart blir Stella 8 månader då kommer en uppdatering på hur lillan utvecklats den senaste månaden. 

AH men just det, fick ju min fiiina vita iphone 4s idag. Skitnöjd är jag! 

Ha en trevlig måndagkväll! 
Puss!

"jag kan, jag kan"

mm, Stella och momma fick god mat idag, broccoli med potatis till lillan och detsamma plus lax till mig, kom på precis när vi ätit upp att Stella också borde fått lax... virrig morsa? mm ja!

Gotti!

Det står någon under bordet!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar