måndag 9 april 2012

Nu ni!

Idag har vi varit ute i Valbo och kikat! När jag ska handla kläder vill gärna min kära sambo vara med och tycka till, han är väldigt klar över vilken klädstil han tycker är snygg, både till sig själv och till mig. Jag däremot tycker inte att jag har någon speciell stil utan köper det jag känner för därför är det roligt att ha Johan med som säger vad han tycker är fint och inte fint. Tyvärr har vi oftast delade meningar om vad som är snyggt. Idag såg han ett par shorts inne på gina tricot som han blev helt kär i och jag tyckte också att dom var skitsnygga. Nu var det bara så att jag lugnt och sansat försökte förklara för min kära pojkvän att dessa short inte passar en nybliven mamma, nåja, man får fortfarande skylla på babymagen ;)

Envis som han är fick han till slut mig att prova dom, och ja skitsnygga men som jag sa, shortsen är nog inte gjorda för min typ av kroppsform som jag har just nu. Till slut kom vi på bästa idèn; jag köper shortsen och dom ska bli min måltavla fram till sommaren, målet är att jag ska kunna ha shortsen och de ska sitta snyggt! 

Så var det med det! 

De blå shortsen köpte jag! Snyggt med ett vitt linne till och bruna ben ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar