tisdag 17 april 2012

Hockey och massage!

Hockey och massage blev det ikväll, Johans axel är trasig så jag försöker rätta till den, det går sådär... Synd att Brynäs förlorade igen, fast roligt att det blir en till match, vinna på hemmaplan är väl bättre;)?

Vi har haft Bea och Bella här på besök i eftermiddag, jättetrevligt! Som ni säkert redan förstått är jag ett stort fan av öppna förskolan och detta är just en av anledningarna, att man lär känna nytt folk. Andra föräldrar och barn, lite nya vänner! Roligt tycker jag! 

Nu ska vi sooova, hörs imorgon!

Girlpower!

Bellabus!

Kommer hem från gymmet, öppnar dörren och möts av de här godingarna! Min älskade lilla familj, bästa jag vet!

2 kommentarer:

  1. Tack för igår! Det var verkligen trevligt! Vi ses väl på fredag!? My place at 19:30. Så hinner Bellabus somna:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själva, myspys! Ja vi ses på fredag! Säg till om du behöver hjälp med något! Kramen

      Radera