tisdag 3 april 2012

Mössor!

Ni har kanske märkt att jag gillar mössor, eller gillar att sätta på dom på Stella. :) Ja så är det faktiskt, jag ääälskar mössor, tycker att bebisar är så söta i mössor. Dessutom har ju Stella inte så överdrivet mycket hår som jag kan pyssla med så då är det roligt med en snygg mössa. Apropå hår! Det kommer mer och mer hår på Stella huvud för varje vecka som går, igår när Johan hade badad henne och torkat håret stod det upp som en liten tuppkam mitt på skallen, gull! Undrar hur hon kommer se ut i hår:P

Nu ska jag lägga Stella i vagnen och köra ut henne på balkongen, när hon vaknar ska vi iväg på bus hos Almara och Ellinder! :)

Morgonmys!

Myssa!

Tror ni att jag gillar rosa? Ja det gör jag, fast jag gillar många andra färger också, har bara blivit mycket rosa. Hädanefter får det blir andra färger, som gult, grönt, vitt mm. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar