söndag 8 april 2012

Taggtråd!

Taggtråden i min hals vill inte försvinna, jag hoppas den är borta imorgon och ber till högre makter att Stella inte blir sjuk. 

Idag har vi inte gjort mycket, jag har mest flyttat mig mellan sängen och soffan, Stella har hängt med. Johan har också varit lite hängig så vi har myst massor i vår stora säng. Stella tycker det är skitkul att ha båda sina päron i sängen verkar det som, hon har härjat på som tusan. Hon har varit lite gnällig också för att vi inte orkat leka med henne som vanligt eller varit ut på något äventyr. Hon har bara sovit 1 timme och 15 min idag, vilket är väldigt konstigt för att vara henne. Antagligen har hon inte gjort av med så mycket energi som vanligt. Hoppas vi är friska imorgon så vi kan busa järnet igen! 

Kram!
Gick på en kort promenad för att försöka få lillan att sova, men som ni ser hade hon andra planer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar